Wanneer de kernwaardes van een bedrijf veranderen, dient de huisstijl hierbij mee te gaan. Een duidelijke en herkenbare huisstijl versterkt namelijk de naamsbekendheid van een organisatie. Zo ook bij PixelX; Welke als full service video- / marketingpartner volledig betrokken zijn bij het proces van concept, productie en distributie.

PixelX is innoverend, persoonlijk en een tikkeltje tegendraads. Ze weten goed wat er speelt in de markt en passen hier zelfs hun dienstverleningen op aan. Voor het  maken van de huisstijl was het belangrijk om deze waardes visueel te communiceren. Het kleurencontrast blauw en zwart weerspiegelt de scheiding tussen video en marketing. De gele lijn zorgt voor verbinding tussen deze twee elementen en is daarnaast, net als PixelX, op diverse manieren inzetbaar. De schuine beeldelementen en de gele punt (welke afkomstig van het oorspronkelijke logo), visualiseert de wendbaarheid en snelheid waarin PixelX zich ontwikkeld.
Dit project was een samenwerking met PixelX

You may also like

Back to Top