top of page
Morgen is
van jou
Een verhaal om studenten te motiveren hun dromen na te jagen
Hoe inspireer je toekomstige studenten om hun eigen pad te kiezen en hun potentieel volledig te benutten?
De Haagse Hogeschool besloot de uitdaging aan te gaan met de campagne "Morgen is van jou," waarbij de zeepkist symbool staat voor het podium dat de school biedt aan haar studenten. Het doel was om studenten te stimuleren te doen wat ze het liefste doen.
De campagne diende door vertaald te worden naar een brand movie en diverse domeinvideo's. Voor elk domein ontwikkelde ik een persona die aansloot bij het karakter van de doelgroep, zodat toekomstige studenten zich gemakkelijk in de verhalen konden herkennen. Het draait namelijk niet alleen om het verkopen van de school, maar vooral om het creëren van een gevoel dat blijft hangen.
Klant
De Haagse Hogeschool
Uitdaging
Ontwikkel een brand movie op basis van het campagneconcept, samen met zes video's die de verschillende domeinen benadrukken.
Aanpak
Voor elk domein staat één student centraal. Deze verschillende karakters worden samengebracht in de brand movie.
Resultaat
Een dynamische brand movie en zes video's die de karakters van de domeinen weerspiegelen en toekomstige studenten motiveert om hun dromen na te jagen.
Credits Opdrachtgever: De Haagse Hogeschool | Productiehuis: PixelX | Regie: Cem Bek | Creatief: Saskia Verleg | Productie: Lisa vd Burgh | Director of Photography: Aron Beijl | Camera assistent: Ivo van Leeuwen | Montage: Jan Meij | Colorist: Davey Rietmeijer
Mijn bijdrage als Creative / Art Director
Strategie
Onderzoeken naar de zes domeinen en hier persona's voor ontwikkelen
Concept
Het campagne concept en de karakters omzetten tot een sterk verhaal
Script
Ontwikkelen scripts die aansluit bij de persona's, met focus op de kijker
Art Direction
Tijdens de productie zorgen dat het verhaal visueel goed wordt verteld.




bottom of page