top of page

Morgen is 
van jou 

Een verhaal om studenten te motiveren hun dromen na te jagen 

Hoe inspireer je toekomstige studenten om hun eigen pad te kiezen en hun potentieel volledig te benutten? 

De Haagse Hogeschool besloot de uitdaging aan te gaan met de campagne "Morgen is van jou," waarbij de zeepkist symbool staat voor het podium dat de school biedt aan haar studenten. Het doel was om studenten te stimuleren te doen wat ze het liefste doen.

De campagne diende door vertaald te worden naar een brand movie en diverse domeinvideo's.  Voor elk domein ontwikkelde ik een persona die aansloot bij het karakter van de doelgroep, zodat toekomstige studenten zich gemakkelijk in de verhalen konden herkennen. Het draait namelijk niet alleen om het verkopen van de school, maar vooral om het creëren van een gevoel dat blijft hangen.

Klant
De Haagse Hogeschool

Uitdaging
Ontwikkel een brand movie op basis van het campagneconcept, samen met zes video's die de verschillende domeinen benadrukken.  

Aanpak
Voor elk domein staat één student centraal. Deze verschillende karakters worden samengebracht in de brand movie.

Resultaat
Een dynamische brand movie en zes video's die de karakters van de domeinen weerspiegelen en toekomstige studenten motiveert om hun dromen na te jagen. 

Credits Opdrachtgever: De Haagse Hogeschool | Productiehuis: PixelX | Regie: Cem Bek | Creatief: Saskia Verleg | Productie: Lisa vd Burgh | Director of Photography: Aron Beijl | Camera assistent: Ivo van Leeuwen | Montage: Jan Meij | Colorist: Davey Rietmeijer

Mijn bijdrage als Creative / Art Director

Strategie

Onderzoeken naar de zes domeinen en hier persona's voor ontwikkelen 

Concept

Het campagne concept en de karakters omzetten tot een sterk verhaal  

Script

Ontwikkelen scripts die aansluit bij de persona's, met focus op de kijker

Art Direction

Tijdens de productie zorgen dat het verhaal visueel goed wordt verteld. 

Abstracte Lichten
bottom of page